אב ובתו נפצעו מבקבוק תבערה • "הדרך הביתה הפכה לרולטה"

    קובי פינקלר | צילום: צוות צחי כוננים קרנ''ש ושלומית גולדין הלוי 1 Comment on אב ובתו נפצעו מבקבוק תבערה • "הדרך הביתה הפכה לרולטה"
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקבוק תבערה הושלך לעבר רכב בכביש הגישה לאל הישוב מתן. הרכב עלה באש. במקום פעלו 2 צוותי כיבוי איו״ש לכיבוי האש. ילדה בת 11 פצועה במצב קשה מאוד ואביה במצב קל.

    חובשים ופארמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח תל השומר 2 פצועים, בהם: 1 בינוני עד קשה – ילדה כבת 11 בהכרה עם כוויות בפנים ובפלג גופה העליון וגבר כבן 40 במצב קל.

    גורם צבאי אומר הערב כי בפיגוע בשומרון השתתפו שני מחבלים. לדבריו, מחבל אחד התקרב לרכב כאשר חברו מאט את נתיב התנועה.
    כאשר הרכב היאט בנסיעתו השחיל מחבל את בקבוק התבערה על פלג גופה העליון של איילה שפירא. כתוצאה מהתלקחות הבקבוק נפצעה הילדה באורח קשה ואביה שחילץ אותה נפצע קל.

    בשעה זו עורכים כוחות צבא גדולים סריקות בכפרים הסמוכים וביחוד בעזון על מנת לאתר את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע.

    IMG-20141225-WA0064

    IMG-20141225-WA0065

    תגובות
    אבי נעים יו״ר וועדת הביטחון בשלטון המקומי וראש מועצת בית אריה על השלכת בקבוק התבערה: "התגובה להשלכת בקבוק תבערה צריכה להיות ירי על מנת להרוג. ילדה בת 11 בדרכה לביתה עם אביה נפגעה קשה על ידי מחבלים שפלים. הדרך הביתה לאלפי ילדים והוריהם הפכה להיות רולטה, כוחות הביטחון צריכים לנקוט ביד קשה ובלתי מתפשרת נגד כל מעשה של אלימות של אותם פורעים שפלים".

    בתגובה לאירוע בכניסה לאל מתן אומרת שרה אליאש, תושבת קדומים ומתמודדת בפריימריז לבית היהודי: ״לא ייתכן שבדרך הביתה נצטרך לחשוש ולחשב מהיכן בטוח יותר לנסוע. המצב הזה הוא אבסורד ועל שר הביטחון להנחות את הצבא להרגיע את השטח וליצור תחושת ביטחון לנוסעים בכבישי יהודה ושומרון״.

    יו"ר האיחוד הלאומי שר הבינוי אורי אריאל בתגובה: "דין בקבוק תבערה בשומרון כדין קאסם בדרום. בקבוק תבערה מטרתו אחת – להרוג יהודים. ההקפאה השקטה של החודשים האחרונים היא עידוד לטרור וזה חייב להפסק מיידית. אני קורא לראש הממשלה להגיב תגובה ציונית הולמת מיד ומכוחות הביטחון אני מצפה להגיב בחומרה ובתקיפות״.

    דני דיין לשעבר יו"ר מועצת יש"ע, המתמודד בפריימריס של הבית היהודי ותושב מעלה שומרון הגיע לזירת הפיגוע: "מעלה שומרון זה הבית שלי, וכעת הוא זירת טרור. באירוע נפצע אחד מחברי ושכני בישוב, ובתו נפצעה קשה. לא נוכל להשלים עם המשך ההפקרות הבטחונית. זוהי תוצאה בלתי נמנעת של שחרור מחבלים. על כוחות הבטחון למגר ביד קשה כל תופעה של פגיעה בבטחון תושבי יו"ש. אני מאחל החלמה שלמה ומהירה לפצועים".

    ח"כ דני דנון (הליכוד): "בזמן שבוז'י ולבני מדברים על שלום, אבו מאזן והחמאס פוגעים בילדים. על הממשלה לתגבר את כוחות הביטחון בשטח ולגבות מחיר כבד מראשי המחבלים. במקום להילחם בנחישות בטרור שחררנו את גופות המחבלים מהפיגוע בבית הכנסת בהר נוף- ככה לא בונים הרתעה".



    1 תגובות

    מיין תגובות